Voor we je laadpaal gaan beheren, moeten we nog een paar dingen weten. Die informatie evalueren we en als alles in orde is nemen we je laadpaal over. Als je dit formulier verstuurt, krijg je binnen 5 werkdagen van ons antwoord. En hoor je wat er daarna gaat gebeuren.

 

 

controle bestelling

1. Controle van je bestelling

Wat is je situatie? *

2. Over je laadpaal

informatie over je laadpaal
Welk merk laadpaal gebruik je? *
Let op: één laadpaal kan twee laadpunten hebben.
informatie over laadpaal
Weet je niet zeker wie dat is? Vul dan de naam in van de organisatie die je hielp als je een storing had bij je laadpaal. Dat is namelijk je laadpaalbeheerder.
Tel vanaf de productiedatum. Die staat op de sticker op je laadpaal.
Is je laadpaal (meer dan) 3 jaar oud? *
Werkt je laadpaal nog goed? *

Helaas, we kunnen je laadpaal niet overnemen

Helaas kunnen we je laadpaal niet overnemen. We doen dit alleen voor zakelijke laadpalen van de merken Alfen en EV box. Twijfel je over welk merk je laadpaal is? Neem dan contact op met de plek waar je de paal hebt gekocht.

de sticker

Check je sticker

Op je laadpaal zit een sticker met belangrijke informatie voor ons. Maak een foto en uploaden ‘m. Zit er geen sticker op je laadpaal? Vraag dan het laadpaalnummer op bij je beheerder. Upload daarna een foto van het bewijs met daarop je naam, achternaam en het nummer.

stap 3 toegang tot de laadpaal

3. Toegang tot de laadpaal

Wil je de laadpaal/laadpalen openbaar maken? *
Zo kan iedereen met een elektrische auto je makkelijk vinden als ze willen laden.
Wil je de laadpalen zichtbaar maken in de InCharge app en apps van onze partners? *
stap 4 je gegevens controleren

 

 

4. Controleer je gegevens

titel over je gegevens

 

 

Je gegevens

velden om je gegevens in te vullen
titel over je adres

 

 

Je adres

velden voor je adres
Velden rekeningnummer

Je rekeningnummer

We incasseren één keer per jaar het InCharge Smart abonnement wat op de offerte staat aangegeven. De eerste facturatie is bij de start van het contract. Vul het rekeningnummer in waarop we het jaarlijkse bedrag kunnen incasseren. Als je een vergoeding krijgt voor je laadkosten betalen we die ook uit op dit rekeningnummer.

opt-ins voor mailtoestemming

Ik meld me aan voor:

Ik geef Vattenfall Customer & Solutions Netherlands N.V en Vattenfall InCharge AB toestemming om mijn naam en e-mailadres te gebruiken om mij regelmatig informatie te sturen, per e-mail, over de verkoop en installatie van laadpalen van Vattenfall Customer & Solutions Netherlands N.V. En laadpasproducten en laaddiensten, zoals: de InCharge laadpas en het My InCharge portaal.

Ik kan mijn toestemming op elk gewenst moment voor de toekomst intrekken via de afmeldlink in elke e-mail die ik ontvang. We behandelen je gegevens zorgvuldig. In onze privacy verklaring lees je hoe we dat doen.

 

captcha veld
privacy en algemene voorwaarden disclaimer

Als je op de knop "verstuur je gegevens" klikt ga je akkoord met het delen van de informatie die je in dit formulier hebt doorgegeven. Ook verklaar je alle gegevens naar waarheid te hebben ingevuld.