Zo gaan we om met het coronavirus

Het coronavirus (COVID-19) heeft gevolgen voor ons dagelijks leven en ons werk. Omdat we een veilige en gezonde leef- en werkomgeving voor onze klanten en collega’s belangrijk vinden, nemen we een aantal maatregelen. Ook houden we de situatie rond corona goed in de gaten en stemmen we onze maatregelen daarop af. Zo kunnen wij ons werk doen en krijg jij zoveel mogelijk de producten, diensten en service die je nodig hebt. Op deze pagina lees je hoe we dat aanpakken.

Vragen, aanvragen en installaties proberen we zo snel mogelijk te verwerken. Toch ontstaat in sommige gevallen vertraging, waardoor we bijvoorbeeld een afspraak moeten verzetten.Veelgestelde vragen

1. Ik heb een offerte aangevraagd. Bellen jullie mij nog om die te bespreken?
Als je nog niet per e-mail hebt gereageerd op de offerte, dan belt een van onze accountmanagers je om die te bespreken. Als je dat niet fijn vindt, laat het ons dan weten. Dan belt onze accountmanager je op een ander moment.
2. Ik heb al akkoord gegeven op mijn offerte / ik heb al een afspraak voor de schouw of installatie gemaakt. Komen jullie nog wel langs?
Ja, onze monteurs komen bij je langs voor een schouw of installatie. Zij volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM:

  • Ze vragen je of je last hebt van koorts, hoesten of kortademigheid.
  • Ze houden 1,5 meter afstand.
  • Ze geven je geen hand.
  • Ze annuleren de afspraak als jij besmet bent of een huisgenoot van je besmet is met het coronavirus, of als daar twijfel over is. Als iedereen binnen je huishouden 24 uur klachtenvrij is, kun je ons bellen om gratis een nieuwe afspraak te maken.
  • Als de monteur ziek is en er geen vervangende monteur is, dan verzetten we de afspraak. Natuurlijk kost je dat niets extra

3. Ik wil mijn schouw- of installatieafspraak verzetten? Kan dat?
Ja, je kunt de monteur bellen om je afspraak te verzetten. Het kan wel zijn dat een nieuwe afspraak op korte termijn niet mogelijk is.

4. Ik heb een laadpas besteld. Wanneer krijg ik die binnen?
Normaal gesproken krijg je je laadpas binnen vijf werkdagen. Door de situatie rond corona en het grote aantal aanvragen, duurt dat nu langer. We doen ons best je laadpas zo snel mogelijk toe te sturen.
In de tussentijd kun je laden met je creditcard, via onze Vattenfall InCharge app. Het enige wat je hoeft te doen is je creditcard koppelen.

 

;