Om je zoveel mogelijk inzicht en controle te geven, krijg je toegang tot onze online portal My InCharge. Daarin zie je precies hoeveel stroom je hebt gebruikt en kies je zelf wie toegang heeft tot je laadpalen. 

Waar heb ik een My InCharge account voor nodig?

 

Via de online portal My InCharge beheer je je laadpalen en laadpassen. En zie je precies hoeveel stroom je hebt gebruikt en wanneer. Je krijgt toegang tot het portaal als een je laadpaal van ons hebt, thuis of bij je bedrijf. Of als je onze laadpas gebruikt.

 

Vergelijk onze laadpalen 

 

 

De online portal My InCharge

Je laadpaal is verbonden met het internet via een UTP-kabel of een SIM-kaart. Zo ben je verbonden met de online portal My InCharge.

  • Zie precies hoeveel stroom je gebruikt en wanneer
  • Beheer je laadpalen en laadpassen
  • Verreken je stroomkosten  als je zakelijk rijdt

 

Hoe krijg ik een My InCharge account?

Als je bij ons een laadpaal of laadpas koopt krijg je een e-mail met een activatielink. Je kan alleen een account aanmaken via die link.

Heb ik een My InCharge account nodig voor de app?

Nee, je hebt geen My InCharge account nodig als je de InCharge app wil gebruiken. Je kan gewoon creditcardladen.  

 

 

We helpen je graag op weg

Als je een vraag hebt, bel ons dan
op 088 363 7991 op werkdagen tussen 08.00 en 20.00. 
Of laat je terugbellen. We denken graag met je mee.​