Om je zoveel mogelijk inzicht en controle te geven, krijg je toegang tot onze online portal My InCharge. Daarin zie je precies hoeveel stroom je hebt gebruikt en kies je zelf wie toegang heeft tot je laadpalen.
De online portal My InCharge
Je laadpaal is verbonden met het internet via een UTP-kabel of een SIM-kaart. Zo ben je verbonden met de online portal My InCharge.
- Zie precies hoeveel stroom je gebruikt en wanneer
- Beheer je laadpalen en laadpassen
- Laat je stroomkosten verrekenen als je zakelijk rijdt
Hoe krijg ik een My InCharge account?
Als je bij ons een laadpaal of laadpas koopt krijg je een e-mail met een activatielink. Je kan alleen een account aanmaken via die link.
Heb ik een My InCharge account nodig voor de app?
Nee, je hebt geen My InCharge account nodig als je de InCharge app wil gebruiken. Je kan gewoon creditcardladen.
We helpen je graag op weg
Als je een vraag hebt, bel ons dan op werkdagen tussen 08.00 en 15.00 op 088-363 7991 of kies in het keuzemenu voor WhatsApp tussen 08.00 en 20.00. Je kan ook checken of je vraag tussen onze veelgestelde vragen staat.