Voor we je laadpaal gaan beheren, moeten we nog een paar dingen weten. Die informatie evalueren we en als alles in orde is nemen we je laadpaal over. Als je dit formulier verstuurt, krijg je binnen 5 werkdagen van ons antwoord. En hoor je wat er daarna gaat gebeuren.

 

 

1. Controle van je bestelling



2. Over je laadpaal




Let op: één laadpaal kan twee laadpunten hebben.
Weet je niet zeker wie dat is? Vul dan de naam in van de organisatie die je hielp als je een storing had bij je laadpaal. Dat is namelijk je laadpaalbeheerder.
Tel vanaf de productiedatum. Die staat op de sticker op je laadpaal.





Helaas, we kunnen je laadpaal niet overnemen

Helaas kunnen we je laadpaal niet overnemen. We doen dit alleen voor zakelijke laadpalen van de merken Alfen en EV box. Twijfel je over welk merk je laadpaal is? Neem dan contact op met de plek waar je de paal hebt gekocht.

3. Check je sticker

Op je laadpaal zit een sticker met belangrijke informatie voor ons. Maak een foto en uploaden ‘m. Zit er geen sticker op je laadpaal? Vraag dan het laadpaalnummer op bij je beheerder. Upload daarna een foto van het bewijs met daarop je naam, achternaam en het nummer.

4. Toegang tot de laadpaal




Zo kan iedereen met een elektrische auto je makkelijk vinden als ze willen laden.