Laatst gelezen
Over de stijgende (en soms dalende) laadtarieven bij publieke laadpalen
Niemand met een elektrische auto kan het zijn ontgaan: afgelopen half jaar zijn de laadtarieven bij publieke laadpalen van Vattenfall (en andere aanbieders) vaak flink omhoog gegaan. Maar soms ook niet.
13.04.2023
|
2 minuten
Vattenfall InCharge als eerste in Nederland gecertificeerd voor de nieuwste standaard in elektrisch laden
Als een van de eerste partijen ter wereld wordt InCharge op 10 juni gecertificeerd voor de nieuwste versie van het Open Charge Point Protocol (OCPP) 2.0.1. Dat klinkt technisch, maar dit is het begin van een heleboel veranderingen rond elektrisch laden.
13.04.2023
|
2 minuten
De energiecrisis – waar staan we en waar gaan we naartoe?
Afgelopen jaar was een achtbaan op de energiemarkt. Na torenhoge energieprijzen in de zomer lijkt deze nu weer te stabiliseren. Een gesprek over de stand van zaken op de energiemarkt met marktexpert Bart van Nobelen.
13.04.2023
|
2 minuten
Je kunt meer dan je denkt – ook in onze app
In onze app kun je best veel zelf regelen. Meer dan mensen soms denken. Daarom hebben we wat handige functies voor je op een rij gezet.
12.04.2023
|
2 minuten
Over de stijgende laadtarieven bij publieke laadpalen
Niemand met een elektrische auto kan het zijn ontgaan: afgelopen half jaar zijn de laadtarieven bij publieke laadpalen van Vattenfall (en andere aanbieders) vaak flink omhoog gegaan.
02.02.2023
|
2 minuten
Achterstand bij klantcontactcentrum ingelopen
In 2022 had ons klantcontactcentrum (EEC) moeite met de grote aantallen mails van klanten. Om deze achterstand in te lopen, hebben we in het najaar tijdelijk extra medewerkers aangetrokken.
02.02.2023
|
1 minuut
Energie-update
Hoe staat de vlag erbij op de snel veranderende energiemarkten? We praten u bij in onze energie-update.
02.02.2023
|
2 minuten
Besparingstips
Met de sterk gestegen energieprijzen zijn veel mensen op zoek naar manieren waarmee ze op energie kunnen besparen. Dit keer: hoe kun je je dak beter isoleren? En wat scheelt het?
02.02.2023
|
2 minuten
4.000e publieke laadpunt Vattenfall InCharge in Noord-Brabant en Limburg
Op 23 november plaatste Vattenfall InCharge het 4.000e laadpunt voor elektrisch rijders in Noord-Brabant en Limburg in Kerkrade. Hiermee lopen op schema, ondanks de soms lastige omstandigheden.
16.12.2022
|
1 minuut
Hoe kun je het dak van je huis beter isoleren? | Besparingstips van Vattenfall
Met de sterk gestegen energieprijzen zijn veel mensen op zoek naar manieren waarmee ze op energie kunnen besparen. Dit keer: hoe kun je je dak beter isoleren? En wat scheelt het?
16.12.2022
|
1 minuut
Proef WhatsApp geslaagd
Zoals we eerder al schreven, heeft de klantenservice van Vattenfall InCharge de afgelopen weken een proef gedaan met WhatsApp. De uitkomst daarvan is nu bekend.
16.12.2022
|
1 minuut
Energie-update
Hoe staat de vlag erbij op de snel veranderende energiemarkten? We praten je bij in onze energie-update.
16.12.2022
|
3 minuten
Wat doet InCharge met oude laadpalen?
Als een van de eerste bedrijven in Nederland recyclet InCharge gebruikte laadpalen. Benieuwd hoe we dit doen? Lees hier meer.
03.11.2022
|
2 minuten
Hoe kun je de vloer en de muren van je huis beter isoleren? | Besparingstips van Vattenfall
Met de sterk gestegen energieprijzen zijn veel mensen op zoek naar manieren waarmee ze energie besparen. Dit keer: hoe kun je de vloer en de muren van je huis beter isoleren? En wat scheelt het?
02.11.2022
|
3 minuten
De energiecrisis: waar staan we en waar gaan we naartoe?
De gestegen energieprijzen raken veel mensen hard. Dus gingen we te rade bij onze collega’s van Energie. Een gesprek over de stand van zaken op de energiemarkt met marktexpert Gitte Janssen.
02.11.2022
|
5 minuten
Heb je een vraag? Stel hem aan Nina
Vanaf medio september kom je op onze website Nina tegen. Zij gaat je helpen door antwoord te geven op je vragen over InCharge. Maar wie of wat is Nina?
31.08.2022
|
2 minuten
Even appen met InCharge
Sinds 8 juli kunnen klanten niet alleen bellen met ons klantcontactcentrum, maar ook WhatsAppen. Zo willen we het voor onze klanten makkelijker maken om ons te bereiken.
31.08.2022
|
2 minuten
Zet de cv-ketel op ecostand | Besparingstips van Vattenfall
Met de sterk gestegen energieprijzen zijn veel mensen op zoek naar manieren waarmee ze op energie kunnen besparen. InCharge is onderdeel van Vattenfall en deelt graag energiebesparingstips.
31.08.2022
|
2 minuten
Het meest gelezen
Vattenfall InCharge als eerste in Nederland gecertificeerd voor de nieuwste standaard in elektrisch laden
Als een van de eerste partijen ter wereld wordt InCharge op 10 juni gecertificeerd voor de nieuwste versie van het Open Charge Point Protocol (OCPP) 2.0.1. Dat klinkt technisch, maar dit is het begin van een heleboel veranderingen rond elektrisch laden.
13.04.2023
|
2 minuten
Over de stijgende (en soms dalende) laadtarieven bij publieke laadpalen
Niemand met een elektrische auto kan het zijn ontgaan: afgelopen half jaar zijn de laadtarieven bij publieke laadpalen van Vattenfall (en andere aanbieders) vaak flink omhoog gegaan. Maar soms ook niet.
13.04.2023
|
2 minuten
Je kunt meer dan je denkt – ook in onze app
In onze app kun je best veel zelf regelen. Meer dan mensen soms denken. Daarom hebben we wat handige functies voor je op een rij gezet.
12.04.2023
|
2 minuten