09.04.2024 | 1 minuut

Sommige facturen van 2 april hebben een foutje


Een aantal klanten van ons heeft op 2 april een factuur gekregen met daarop een foutje. Laadsessies van een aantal jaar geleden zijn meegerekend. Iedereen met een foute factuur heeft hierover een mail gehad. Geen mail gehad? Dan klopt je factuur. 

 

Zo lossen we het op.

Door deze fout is het bedrag wat je moet betalen te hoog. We hebben per klant gekeken welke sessies verkeerd staan en uitgerekend hoeveel euro te veel op de factuur staat. Dat bedrag krijg je van ons terug. Ook als je de daadwerkelijk betaling nog niet hebt gedaan. Je krijgt dit terug vóór 20 april. 

De factuur van 2 april betaal je helemaal, maar omdat we wat extra geld bijstorten op je rekening betaal je niet voor de foute laadsessies. Alleen voor hoeveel je afgelopen maand hebt geladen. 

 

Vragen?

Stel je vraag via:

  • WhatsApp op werkdagen tussen 08.00 en 20.00 op
    020 892 0133
  • de telefoon op werkdagen tussen 08.00 en 15.00 op 
    088 363 7991.

Zo kan je ons bereiken